Vrnimo se h katekizmu, da bomo ostali v dialogu z našo vero
»Amen« ni navaden zaključek molitve, ampak je odgovor Bogu. Z besedo »amen« izpovemo Božjo zvestobo do nas in izrazimo svoje zaupanje Vanj. V Talmudu, enem izmed hebrejskih svetih besedil, se na vprašanje »Kaj pomeni amen?«, odgovarja »Bog, zvesti kralj.«
Zaključni »amen« v veroizpovedi odgovarja besedam, s katerimi začenjamo molitev, torej: »Verujem.« Verovati namreč pomeni izrekati »amen« besedam, obljubam in zapovedim Boga.
Kristus sam je »amen«, kot beremo v knjigi Razodetja: »Tole govori Amen, zvesta in resnična priča Božjega stvarjenja« (Raz 3,14) On kot pravi Bog je dokončni Amen Očetove ljubezni do nas. In istočasno je kot pravi človek polnost našega odgovora Bogu. Zato lahko in moramo združiti naš nepopolni »amen« s popolnim Jezusovim »amen«.
P. Dariusz Kowalczyk zaključuje, da je v preteklih tednih razmišljal o veroizpovedi, kot jo razlaga katekizem: vse od besed »Verujem v enega Boga« pa do »Verujem večno življenje«. Na ta način je poskušal odgovoriti na vabilo zaslužnega papeža Benedikta XVI., izraženo v apostolskem pismu Vrata vere (Porta fidei). To je, na spodbudo, da bi brali katekizem, ki je pravo orodje in podpora vere.
Novi papež Frančišek pa nam je podaril tudi okrožnico Luč vere (Lumen fidei), še pravi p. Kowalczyk. V njej beremo, da je katekizem »osnovno orodje za tisto enovito delovanje, s katerim Cerkev posreduje vso vsebino vere, se pravi 'vse, kar sama jè, vse, kar veruje'«. Vrnimo se torej h katekizmu, za sklep spodbuja p. Dariusz Kowalczyk. Tako bomo »ostali v dialogu z našo vero«.
Besedilo je s spletne strani Radia Vatikan.